onsdag 29. februar 2012

Magnoliakort

Nå var det lenge siden jeg hadde brukt distressene mine!
Hadde det kjempegøy i går med å lage dette kortet og å male motiv igjen.
Det ble bare med dette ene, i alle fall som ble ferdig, men det ligger flere trykk klare med hudfargen på plass...
Brukte fargen Milled Lavender som basis-farge, og har blandet inn både brunt og blått i skyggeleggingen.
Liquid pearls, både White Opal og Platinum Pearl er brukt, rundt motivet og DistressCrackle Paint, picket fence er brukt både på mønsterarket fra Maja Design og ostekluten.
Primas-Resin architecture collection-Gable (Fåes hos ERGO) i hjørnene av motivet og hjerte fra Melissa Frances. En mini hekleduk ligger bak ostekluten... her er det lag på lag i dag.... et par hvite fjær fra Panduro stikker også frem. Blonde kjøpt hos Låvebutikken, en gammel knapp og Seam bindin-sløyfe farget med Distressen Milled Lavender.
Jeg deltar i utfordringen hos Just Magnolia med dette kortet, de vil se Romantic Doily.

Her er det skikkelig grisevær og ikke en snøflekk å se.. Skikkelig kortlagings-vær!
Tove

7 kommentarer:

Camilla sa...

Så nydelig kort Tove!! Så vakker og sart fargelegging, og herlig pyntet! Skikkelig shabby chic!!
Kos deg inne i griseværet!;)
Klem, Camilla

Pia sa...

wow wow hvor er det et fantastisk kort så sødt med hjertet og så fine detaljer
knus Pia

Torill sa...

Så lekkert kort med den søte Tilda med pakke.Flott fargelagt og pyntet! :)

Torill

Suzan L sa...

Your card is so darling!! I love how you colored Tilda...very sweet!! Thank you for joining the Just Magnolia and hAnglar and stAnglar Challenge this week. I hope you join us again soon! Have a wonderful day!
Hugs,
Suzan

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings sa...

Hello dear Tove
what a very pretty card you have made
are you back home from skiing, hope you had fun
Claudia

Heidi sa...

Så vakkert dette var Tove-nydelige detaljer og farger som alltid.
Takk for koselig kommentar på det siste kortet mitt. Jeg har nok vanlig blekkskriver og alt fløt jo utover når jeg prøvde å male med distress. Men så oppdaget jeg at jeg kunne embosse motivet med en gang det kom ut av skriveren, og da var lykken gjort. Så nå kan jeg bruke distressene på digi stemplene også. Det er jo så mange fine der ute :) særlig liker jeg Krista Smith sine, de er bare såååå søte.

Ha en fin lørdag

Klem klem

Synnøve sa...

Utrolig lekkert kort:)
klem